
אולפני קול חי אירחו השבוע את תלמידי "הבצפר החרדי" לפרסום ויחסי ציבור, לסיור למידה מרתק ומעשיר, כחלק מתוכנית הלימודים שמטרתה להכיר לתלמידים את עולמות המדיה, השיווק, הפרסום ויחסי הציבור.
הסיור נפתח בהרצאה מרתקת מאת מנכ"ל קבוצת קול חי אבי רוזן, המסיים בקרוב את תפקידו, שסיפר לתלמידים על ההיסטוריה של הרדיו החרדי ועל הדרך שעשתה קבוצת קול חי מאז הקמתה ועד להפיכתה לקבוצת המדיה המובילה בציבור החרדי. רוזן הציג את ענפי הקבוצה ואת האפשרויות המגוונות לפרסום ושיווק שמציע הרדיו.

עוד באתר:
לאחר מכן, התלמידים פגשו את מני גירא שוורץ, סמנכ"ל הדיגיטל של הרדיו, ומנהל אתר "אמס" מבית קבוצת קול חי, שהציג בפניהם את הפעילות הדיגיטלית המתרחבת של קבוצת קול חי. שוורץ הדגיש את ההתאמות הדיגיטליות שהקבוצה מבצעת לעולם המודרני ואת התוכניות העתידיות להרחבת הנוכחות של קול חי במדיה הדיגיטלית.

את הביקור חתם בצלאל קאהן, מנהל התוכניות של הרדיו, שהסביר בדבריו לתלמידים על תהליך העבודה מאחורי הקלעים של תוכניות הרדיו, על תחומי האחריות של הצוותים השונים, ועל החשיבות של תכנון והפקה מקצועיים לשידור איכותי.

התלמידים גילו עניין רב, הפגינו סקרנות, ושאלו שאלות מעמיקות על עבודת הרדיו והפרסום במדיה החרדית. הביקור השאיר חותם משמעותי על המשתתפים והעניק להם הצצה ייחודית לעולמות הפרסום והשיווק מזווית מקצועית ומרתקת.
מנהל "הבצפר", איתן דובקין, הודה לצוות קול חי על האירוח החם וההשקעה בתלמידים: "סיור כזה הוא הזדמנות נדירה לתלמידים שלנו להיחשף לעשייה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, ולהבין את הקשר בין המדיה החרדית לעולמות הפרסום והשיווק", אמר.

